Nossrednaamme

Torsdag

Imorse vaknade inte jag av en vacker syn.. Min katt hade varit uppe inatt och roat sig med min laddare. Det här är andra laddaren jag hittar som är i flera bitar!! Det är ju så svårt att bli sur på henne när hon är så söt också..
Men jag har iaf varit ledig idag så jag har i stort sett spenderat hela dagen i sängen, så skönt!!
Nu ska jag sätta mig och plugga lite, blir skönt när jag är klar med allting så jag kan ta en liten utgång ihelgen.
Beställde även lite smått och gott ifrån Lyko.se igår, schampo, balsam och tandblecknings penna. Men det kanske vore bra om jag slutade snusa innan jag försöker mig på att bleka tänderna.
Nu ska jag även gå in på fyndiq.se och beställa hem några laddare, tänkte satsa på 3 stycken så får vi se hur länge dom räcker, ska även pimpa upp mobilen med några nya skal!!  





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback