Nossrednaamme

24 Januari

Min pojkvän blev morbror igår åt en helt underbar liten pojke, så söt!! 
Nästa helg kanske vi åker till Stockholm och hälsar på dom, mysa lite bebis. 
Håller på att städa lägenheten för fullt, gud.. Varför kunde jag inte bo kvar med mamma och pappa för, då hade man bara ett rum att städa, man fick mat och behövde inte batala hyra. Hur kunde jag ge upp det?
Det är en väldigt bra fråga, och jag har tyvär inget bra svar.. hmm...
Imorgon ska vi ut och äta på Kick Saloon och fira Karin som fyller 25, hipp hipp hurra!! 
Funderar på om jag ska dricka eller inte, min mun går ju i ett så fort alkoholen nuddar mina läppar, och det är ju inte direkt så bra saker som jag säger.. haha.. No regrets eller vadå?
Nu ska jag återgå till städningen så att den blir klar någon gång och sedan så ska jag sätta mig och plugga.
Rolig fredag.. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback