Nossrednaamme

pluggpluggplugg

Sitter hemma och försöker plugga. Jag har motivationen men jag hittar ingen bra information... Så nu har mitt skrivande stannat upp ett tag.. Usch, jag är verkligen bra på att skjuta upp saker till sista minuten, eller sista minuten det här arbetet skulle egentligen ha varit klart igår.. yeeey Emma! Starkt Jobbat. Har varit i skolan idag och sen när jag kom hem så satte jag mig direkt här vid datorn för att plugga. Har nyss ätit en gomiddag med min pojkvän, fläskfile, kroketter, sås och sallad :) mums. Nu ska vi se om jag hittar nån bra information så att det här arbetet blir klart snart och jag kan gå vidare till att plugga till provet som vi har imorgon. 
pussssss...
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback