Nossrednaamme

13 MARS 2013

Har legat hemma och mått skit hela dagen .. Fick ringa och säga att jag inte kunde komma imorse. Har haft såå ont i magen och förkyld! SKIIIT!! Ja som behöver pengar åh allt .. Men jag gick iaf på Uc idag och gjorde en ansökan om att få utbilda mig till undersköterska. Det är  inte mitt drömyrke, men jag har ju iaf nått att göra medans jag funderar på vad jag verkligen vill göra. Känns toppen, nu måste jag bara hålla tummarna på att jag kommer in, det lät ju lite tveksamt efter som att jag är väldigt lågt prioriterad eftersom att jag har så bra betyg. Och som jag förstår det så tar dom in dom som inte har nån gymnasial utbildning först, that sucks.
Don't let the door hit you on the way out ..



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback