Nossrednaamme

19 JANUARI 2013

Jobb .. 75-års fest och en mysig kväll i sängen.
 
Inatt har jag inte alls sovit bra .. Har vaknat flera gånger och trott att jag har försovit mig. Jobbigaste känslan som finns. Usch! Jobbade ett pass 7-14 och sedan så åkte jag hem till Alex för att fixa iordning mig inför dagen/kvällen. Vi har firat hans farmor som fyller 75år idag. Så trevligt. Massa prat, skratt och goda drycker (alkoholfritt för min del). Efter det hälsade jag på mina vänner som ska ut på krogen ikväll, vill också gå ut och dansa och dricka lite. Men inte då, för jag ska upp och teståka mina nya skidor imorgon och jag ska även jobba.
Har blivit ganska många nya inköp den här månaden känner jag, först en Iphone 4s och sedan ett par skidor, men ack så nöjd jag är md båda köpen!  Resten av kvällen ska spenderas i sängen framför någon serie med min goa kissekatt!
 
 
;*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback