Nossrednaamme

WE LIKE TO SLEEP ALL DAY AND PARTY ALL NIGHT

Rubriken stämmer nog på hur min helg kommer att se ut! 
haha, på fredag ska jag först på 50års fest hos min morbror och efter att
jag har ätit middag där och umgåtts lite så åker jag direkt till Ida&Evelina
för att fira dom som fyller 19 och 20 år. Fullspäckad fredag och likaså kommer
lördagen att bli.Vaknar antagligen upp bakis och sedan blir det bara att försöka
piggna till lite och sedan fixa sig och sedan blir det nog lite förfest hemma hos mig
och sedan drar vi ner på järnvägs för samling inför matchen? tror ja iaf.
Och sedan drar vi upp på Ip för att se LBK krossa nått annat lag (?)
Efter det blir det antaligen järnvägs igen ... Kommer att vara slut på söndag.
Haha party like a rockstar tyyyp. Men det kommer att bli skojj!
 
<3
 


Elin

att du orkar ><

Svar: Haha! Man får ställa upp för laget ;)
Emma Andersson

2012-10-24 / 23:35:16
BLOGG: http://ejlinandersson.blogg.se
maria

trotts man mår piss är de sjukt sagt värt de ändå :) ja vet när ja kommer hem nästa gång iaf 16e nov så du vet baa utifall du måste ställa upp för laget igen :) ;)

Svar: Jaa! :) okej. ;) det är klart.
Emma Andersson

2012-10-25 / 22:27:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback