Nossrednaamme

24 OKTOBER 2012

Sitter just nu vid datorn och lyssnar på musik, sitter och funderar på om jag ska åka
och köpa hårfärg så att jag kan trolla bort min fula utväxt .. usch!
Men det är inte lätt att färga utväxten själv, men kanske om jag ber pappa jätte
snällt så kanske han hjälper mig. Men har även funderat på om jag kanske 
ska färga håret lite mörkare ? bara lite liksom .. ånnnngest!
Men det slutar väl med att det blir den gamla vanliga färgen antar ja.
Men men, idag har jag varit på praktiken till klockan 4 och efter det så
har jag inte gjort så mycket, slängt i lite kläder i tvättmaskinen bara.
Ikväll ska jag nog ha en liten spa-kväll men ansiktsmask och raka 
benen.. skööönt! 
pussssss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback