Nossrednaamme

20 OKTOBER 2012

Den här dagen har gått jätte fort! Vaknade vid 11 imorse och fixade iordning mig och letade fram alla
gamla ridsaker så som hjälm och stövlar! Sen åkte jag till hon som hade hästarna och det var jätte trevligt
där men jag har fortfarande beslutsångest över hur jag ska göra. Men hästarna var så fin och mysiga.
Men jag vet inte om jag rikigt vågar ...
Ikväll tror jag att jag bara ska ligga hemma i soffan och mysa framför någon film eller åka
och starta färg projektet på Louises hår :) kuuul. 
Kanske får köra några förfriskade kompisar också. Vi får se!

Slänger upp en bild ifrån när jag hade page och jättttte blondt hår! Funderar faktiskt på page igen ? hmm.


maria

page!

Svar: du vill det va ;) men det känns så svårt att bara göra det. haha men ja vill det ;)
Emma Andersson

2012-10-21 / 22:10:28

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback