Nossrednaamme

8 NOVEMBER 2012

Har kommit hem efter några underbara dagar i Gälve. Jag behövde 
verkligen komma bort i från Ljusdal ett tag, skönt. Men nu är  jag 
hemma igen och ska ta tag i jobbsökandet. usch .. 
Ska hålla mig nykter också tills vi ska på Swedish house mafia
åh jag längtar så att jag spricker snart :D 
Men jag känner att jag verkligen måste göra nånting med mitt liv, typ NU!
Flytta, plugga eller få ett jobb .. Vad som hellst, men det lutar åt
att flytta. Det finns ju inga jobb här heller . Och även om jag kommer
in på högskola så måste jag ju flytta, för jag orkar ju inte pendla varje dag
till Gävle direkt .. nej. Det är så mycket funderingar .. blir less.
hade gärna gått i skolan i några år till, tills jag verkligen visste vad
jag skulle göra med mitt liv och hade allting planerat.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback