Nossrednaamme

11 NOVEMBER 2012

Farsdag & mammas födelsedag!
Idag har det varit farsdag och även min mammas födelsedag, så det har varit fullt upp.
Jag vaknade vid elva imorse och åkte direkt hem till min farmor&farfar för att fira farfar, fikade en massa och sedan så åkte vi hem igen och jag började göra iordning tårtan som vi skulle ha med oss till morfar. Gav också presenter till min mamma&pappa, mamma fick en bok och pappa fick en whiskey chocklad. Snäll dotter dom har !!
Sen så åkte vi till morfar och fikade med honom och så. 
Vi firade även min pojkvän ikväll, haha jag har bara åkt runt överallt idag! Men vi åkte iaf hem till min pojkvän och hans familj och där bjöd dom oss på middag, mums!
Och nu har jag suttit och stickat på hundtröjan som Greta ska få, hoppas bara att den passar. Jag stickar en grå och sen så tänkte jag även fästa en liten söt rosett på ryggen! 
men nu ska jag sova, God Natt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback