Nossrednaamme

Good Night

Det är på nätterna som man ligger vaken i sängen och funderar, har jag valt rätt väg, är jag lycklig, vad vill jag? Alla dessa frågor kommer upp i mitt huvudet men jag har inget bra svar på dom, för även om jag känner mig lycklig nu så ska jag väl inte nöja mig med det. Att inte veta vad jag ska göra med mitt liv är skrämmande, vad gör jag om 5 år? En fråga som kan dyka upp på en arbetsontervju, men hur ska man svara på den egentligen? Vet jag vad jag gör om 5 år? Nej det vet jag inte..

Massa tankar, få svar..
På natten är mina tankar "all over the place". Jag tycker att det är skönt att få tänka och drömma. Drömmar motiverar.
Nog skrivet om dessa flummiga meningar. My life is boring.. Ligger i sängen och kan inte sova, min söndag har sugit. Har inte fått nånting gjort idag, surprise. Min lista är lång men jag lyckas aldrig att bocka av nånting. Haha :) imorgon är det skola igen, skönt att rutinerna är tillbaka efter lovet. Fast jag kan medge att det är skönt med lov, soooova!! Det är min absoluta favorit syssla! Nu måste jag försöka sova. ;*

Why so serious? 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback