Nossrednaamme

livet rullar på

Sommaren är snart slut och jag börjar skolan på tisdag.. Ska bli riktigt roligt att få komma tillbaka till skolbänken faktiskt. Lite smått nervös faktiskt, tråkigt att sluta jobba bara.. Kommer att sakna alla. Men jag ska försöka att jobba mycket helger och vardagar då jag inte är i skolan. Det blir även en flytt i oktober, jag och Alex ska flytta tillsammans. Det ska bli jätte roligt och framför allt skönt. Vi har ju varit ihop i snart 4år så det känns som att det är på tiden nu. Och även att han nog ska köpa en hundvalp, mys!! men det blir nog väldigt hårigt att ha den i lägenheten eftersom att det är en gråhund, men vi får väl se hur det går. 
Det är svårt att veta vad man vill göra i framtiden, jag har så många drömmar men dom känns väldigt långt bort. Det känns svårt att bo kvar i ljusdal, för här finns det ju liksom ingenting. Jag skulle vilja flytta till Göteborg, Det är en stad som jag verkligen trivs i. Men jag får börja med att flytta hemifrån så får vi se vart tiden för mig.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback