Nossrednaamme

Motivation 0

Jag sitter fortfarande uppe och försöker plugga men som överskriften lyder så är motivationen 0.
Imorse klev jag upp jätte tidigt för vi skulle ut på isen och angla. Det var jätte kallt och dessutom så fick vi ändå ingen fisk, kom hem och var igenomfrusen, badade i en timme för att få tillbaka känslen i mina fötter, yeah!! Sen har jag bara varit hemma och tagit det lungt, man blir ju så trött av att kliva upp tidigt och vara ute. 
Har legat i soffan och kollat på film och myst med missen. 
Imorgon ska jag försöka kliva upp ganska tidigt och ta mig en promenad och sedan träna lite hemma.
Måste även ta tag i pluggandet imorgon, får se hur det går.
På återseende. ;*
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback