Nossrednaamme

14 November

Idag har jag varit i skolan och pluggat en hel del, ligger fortfarande efter.. men jag jobbar på det!!
Man var så ovan att gå i skolan så jag tror att jag var ganska oförberedd på allt pluggande, men ajja.
Vi har iaf hunnit bli klar med en kurs, och det är ju otroligt skönt. Fast det är ju inte direkt mindre att tänka på eftersom att vi började en ny kurs bara nån dag efter. 
Idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt sen så har vi varit och hämtat tvättmaskinen som vi har köpt.
Det ska bli så otroligt skönt att slippa springa ut och sen till tvättstugan, så skönt att ha en egen tvättmaskin och slippa att springa hundra gånger för att tvätta lite. Tummen upp för egen tvättmaskin.
Imorgon ska jag nog åka till Hudiksvall och shoppa lite, känner att jag behöver lite nya kläder då det börjar gå mot kyligare väder.. Fast en tjej behöver alltid nya kläder ;) 
pusssss
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback