Nossrednaamme

the end

Slutet på sommaren närmar sig och jag jobbade min sista dag idag. Kommer sakna alla snälla, omtänksamma & underbara människor som jag har fått jobbat med i sommar. Usch, kändes jätte tråkigt att åka ifrån jobbet idag och veta att det var sista dagen. Men jag kommer förhoppningsvis att jobba helger och på dagarna då jag inte är i skolan. Ligger just nu i sängen osminkad och har precis ätit. Ska städa rummet sen åka ut i skogen med pappa och plocka lite svamp som jag kan fylla frysen med när jag flyttar. Även att jag och min pojkvän ska hämta en liten hundvalp på söndag eller tisdag. Åh det ska bli såååå roligt och mysigt, en liten gråhund. Och imorgon börjar även skolan så jag har varit och handlat lite nödvändiga saker till det. Men nu måste jag städa.. Pussssss




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback