Nossrednaamme

30 OKTOBER 2012

Ska gå och lägga mig nu för jag är jätte trött ...
idag har jag bakat till dom jag har praktik hos eftersom att
det är sista dagen imorgon, men det slutade med att jag
åkte på affären och köpte kakor då jag missade en 
ingridiens i mina, HAHA! Jag lyckas då med allt ja!
Men har nyss beställt ett par mörk blåa linser till
halloween, dom är jätte mörk så det ser nog ut som
om dom är svarta skulle jag tro, vet fortfarande inte
vad jag ska vara? har varit Vampyr 2-3 år i rad,
så det känns lite tråkigt att vara det ...
jag vet iaf att jag ska ha en massa fejk blod
över hela mig ;) scaaaary. 
bilder ifrån några halloween.


maria

fina vi är ;). lite tråkigt att missa halloween hemma ändå

Svar: Jaa men det är ju halloween nästa år också ;) då hoppas ja att du är hemma.
Emma Andersson

2012-10-31 / 20:05:57

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback