Nossrednaamme

19 OKTOBER 2012

Dagarna går så fort .. Det säger bara *tjoooofff* så är det jul igen, mysigt!
Men jag skulle hemskt gärna kunna skippa all snö, förutom på julafton 
för då måste det vara vitt. Och snart börjar all stress med att köpa 
julklappar och vilka man ska köpa till .. 
Ajja, i helgen ska jag bara vara hemma och mysa med vänner, ingen 
utång för mig. Fast så sa jag förra helgen också och då låg jag bakis
hela söndagen haha, Lyckat! Imorgon ska jag i alla fall åka till en som
söker medryttare på sina hästar så det ska bli roligt att se ifall det 
finns någon hårig vän som skulle kunna passa mig, NERVÖS...
Har ju inte ridit på några år nu så vi får se hur det går :)
 
Slänger upp en gammal bild ifrån min tid på ridskolan med en 
sköthäst som jag hade där! Cartoon och jag.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback