Nossrednaamme

1 NOVEMBER 2012

Nu uppdaterar jag Maria!
Idag har jag sovit länge, såå skönt. Det var ju som sagt sista dagen på
praktiken igår .. Känns jätte tråkigt faktiskt. Men jag får hitta något
annat att göra då hellst ett heltids jobb. Det skulle inte sitta helt fel!
Fikade med Louise&Jennifer idag också, fröst åt vi mackor och sen
slank det även ner en glass också, här tänker vi inte på figuren iaf. 
Hämtade även ut mina linser som jag ska ha i helgen, mörk blåa.
Hade även tänkt att ha dom till vardags då det är 1-års linser men
mamma tyckte att jag såg så läskig ut så vi får se hur det blir 
med den saken. haha. Jag har fortfarande inte kommit på vad jag
ska vara i helgen ? Jag, Jennifer och Louise har funderat på 
Power puff pinglorna, men dom är ju inte direkt läskig.
Men vi får se hur det blir. 
Nu kryper jag ner i sängen och säger God Natt!
pusssss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback