Nossrednaamme

11 DECEMBER 2012

ligger i sängen och kan verkligen inte sova, fast jag vet inte ens om jag försöker. livet rullar på som vanligt och imorgon får jag veta om jag har kommit in på ekonomprogrammet i Gävle, håller tummar och tår.. fast jag vet inte riktigt om det är de jag verkligen vill gå, fast jo! åh .. va jag aldrig kan bestämma mig för nånting. jag kommer säkert att bli jätte lycklig och den första jag kommer att ringa är min älskade Josefin, min klippa! hon kanske kan bestämma hur jag ska göra, för det verkar det inte som att jag kan. men nu ska jag stänga mina små blå och hoppas på att John blund kommer på besök.





GOD NATT! pussss


maria

du kommer komma iiin :) å det kommer bli jävla fint det

2012-12-12 / 12:10:12

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback